Tuesday, 14 August 2012

masam manis pahit nya cinta ♪♬♪♪♪シ

masam manis pahit nya cinta ツ hari ni, aku nak kongsi sikit tentang kisah cinta aku dan dia... hidup aku lebih bermakna bila dia di sisi.. kami, bahagia... kekadang ada jgk mcm "couple²" lain.. gaduh,masam muka, becakar -cakaran.. heh ѷ itu paling cool lah kot... (gurau ) dia sgt memahami segala kehendak aku, apa yg aku ingin kan.. dia akan dapatkan.... pokok nya, dia adalah lelaki idaman setiap wanita .. kikiki... *dia milik aku* kami saling melengkapi satu sama lain.. ibarat kasut dengan kaki... kalau takde kasut, melecet lah kaki... kn? itu yg buat aku tambah syg dia..... n satu lagi.... rahsia yg buat aku tambah sayang sgt dekat dia,dia kuat nangis.. HAHA 0^◇^0)/ a.k.a CENGENG! dia akan kelihatan seperti baby yg baru lahir,yg ingin di manja kan.....ok di situ sudah memberi kan kemanisan di dlm satu perhubungan kan? so... kite citer yg pahit plak... keyy... hidup berjauhan...dia hidup di rantau orang (KL ) aku pulak,"stay "sabah... memang jauh giler ..... di pisahkan oleh laut cina selatan ... (kalau yg tak tahu tu ) ..cerr korang bayangkan.. kalau masa ngah sakit.. n korang bersendirian saje kat bilik tu... awek /pakwe korang jauh pulak tu... takde family, takde yg tke cre... tntu sedih kn?... hmph! ini lah dia rasa jadi seorang perantau kat sana.. utk masa hadapan kami.. n....bakal anak² kami.....itu lah pengorbannan yg paling besar dan pahit untuk kami lalui.... sedih pun ada gak... tapi dia jenis yg tak cepat give up... aku respect dia.....dia mahu kehidupan kami lebih baik bila dia berkerjaya nnti ツ aku sentiasa doakan yg terbaik buat dia.... now! dia da sem3... ndk lama lagi dia konvo n dia akan balik sabah... n aku plak yg sambung study... kami akan hidup berjauhan lagi.... tapi tak apa lah... utk kehidupan dan impian kami... insyallah dgn izin allah.... kami di berikan ketabahan ,kesabaran, kesetiaan,kepercayaan,dan saling tolak ansur.... agar hubungan kami yg sudah di restu kedua pihak akan ke jinjang pelamin......... ♡♡♡♥♥♥♪♬♪♬♪♬♪