Thursday, 8 March 2012

setia menunggu :')

pejam celik , pejam celik >.< kita da  BERSAMA nak dekat setahun syg :')
macam-ii da kita lalui sesama kn?
perit MANIS, duka TAWA .
dah bnyak kn syg?
cinta kita,tak macam kple-ii yg blh lekat 24 hours tu, KITA JAUH"
kekadang jealous, sedih pn ada gak ,tp apa blh buat ?
sy tahu, awk nak kejar cita-ii,
utk kita kn ?
sy pn cam tu gak  >.<|
sy janji ,yg sy akn setia menunggu awk,
sy PROMISE :')
dan awk pn kena promise ngan sy gak ,  jgn nakal keyy ^^.'
awk tahu kn , sy tak blh idup tnpa awk,
sy rindu sgt time kita sesama  ~.~ |
jaga diri aww :"( 
sy sentiasa ada utk AWAK.

    LOVE :")


Tuesday, 6 March 2012

result spm ?

hei bila ah?result spm kluar ?
aku da gementar sangat nak tnggu result nie,
harap-!! lulus dgn cermelang ah result aku toh!
aku da awal2 minta present at abah aku ;D
korang nak tahu apa aku nak ^^ hee tuu >>>>  
melampau tak permintaan aku ? huhu
berbaloi ah ,tu je aku minta :) dari aku minta kahwin ._. upps! "lebih lak" hee, 

subjek yg aku amik :

BM <  target KREDIT  :P
MATHEMATIC < tak kisah janji okey~
BI < hopelly LULUS !
PD < JANJI ok x)

korang ,doa kan aku keyy :)

Kbaii :*